Generalforsamling og medlemsmøde tirsdag den 30. maj 2017 hos ACCURA Advokatpartnerselskab, Tuborg Boulevard 1, 2900 Hellerup
Programmet er som følger:
Kl. 16.00 – 16.30: Generalforsamling i Dansk Forening for Udbudsret
I overensstemmelse med vedtægternes § 5 er dagsordenen følgende:
- Valg af dirigent.
- Formandens beretning.
- Kassererens beretning og regnskabsaflæggelse.
- Fastsættelse af kontingent.
- Valg af medlemmer til bestyrelsen.
- Valg af revisor.
- Eventuelt.
Indkomne forslag til behandling på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest 3 uger før den ordinære generalforsamling.
Kl. 16:30 – 16:40: PAUSE
Kl. 16:40 – 17:20: ”Praktisk håndtering af aktindsigt og klagenævnets praksis om aktindsigt“, v/Katja Høegh, medlem af formandskabet for Klagenævnet for Udbud.
Kl. 17:20 – 17:30: PAUSE
Kl. 17:30 – 18:00: ”Nyt fra udbudsretten”, v/ H.P. Rosenmeier, tidligere medlem af formandskabet for Klagenævnet for Udbud.
Kl. 18:00: Afrunding & afslutning.
Af hensyn til den praktiske tilrettelæggelse af arrangementet skal tilmelding ske til dffu@accura.dk senest fredag den 26. maj 2017.